PeakPower MINI TRIATLON

PeakPower MINI er til dig som søger struktureret grundtræning, passende til dit niveau, men ikke har behov for en daglig coach.

Både begyndere og rutinerede triatleter kan gøre gavn af grundtræningen, da du følger en plan passende til dig og dine ugentlige træningsdage.

Du kan tilmelde dig når som helst, da du vil starte op med en intro periode inden du falder ind i grundtræningsprogrammet.

PeakPower MINI indeholder:

  • Første måned GRATIS
  • Træningsplan fordelt på 3 niveauer, Sprint og OL dist, ½ Ironman og Ironman træning
  • Program online og i app i Trainingpeaks
  • Styrke programmer
  • Løbene test hver 6. uge
  • Træningspas der kan overføres direkte over i Zwift og tilsvarende platforme
  • Adgang til Facebook side hvor du kan stille spørgsmål til PeakPower coach og andre atleter
  • Mulighed for, at skifte til en specifik plan før dit løb eller event
  • 10% rabat på PeakPowers andre ydelser som BIKEFIT, PERFORMANCETEST og KOSTVEJLEDNING
  • 10% rabat på PeakPowers webshop med produkter som Wahoo, Salming og meget andet

PRIS: 99 kr pr. måned – programmet starter op fra 14. oktober 2019 men du kan altid springe på når det passer dig.

Træningsplanlægningen foregår i programmet Trainingpeaks, hvortil der også følger en app, så du hvor som helst kan se dit næste træningspas.
Du kan samtidig uploade din træning til Trainingpeaks, så du hele tiden har overblik over træningen.

Programmet tilpasses årstiden og arbejder hen imod sommersæsonen, hvor du kan skifte til et specifikt program, hvis og når du har et specifikt løb eller event du gerne vil toppe i. Det kræver blot du sender en mail med dit ønske til www.kontakt@peakpower.dk

Der findes 3 stk. grundtræningsprogrammer:

  • Spring og OL distance: 3-4 dage om ugen (4-6 timer pr. uge)
  • ½ Ironman: 5-6 dage om ugen (6-10 timer pr uge)
  • Ironman: 6-7 dage om ugen (8-14 timer)

Timeantal varierer fra uge til uge og tidspunkt på sæsonen. Træninger kan udføres både inde og ude og vil være muligt at følge om du kører efter watt, puls eller tempo. Ovenstående tidsangivelser er ca timer pr uge og som udgangspunkt er styrketræning udover.

Det er altid op til dig selv om du vil følge alle dage og træninger, ligesom du også sagtens kan ligge flere timer oveni programmet hvis du ønsker det.

Programmet tilpasses årstiden og arbejder hen imod sommersæsonen, hvor du kan skifte til et specifikt program, hvis og når du har et specifikt løb eller event du gerne vil toppe i. Det kræver blot du sender en mail med dit ønske til www.kontakt@peakpower.dk hvorefter du vil overgå til et BASIC abonnement til 750 kr. pr. måned.
Du vælger selv hvornår du vil starte det specifikke program op, men det anbefales at gøre det 2-3 måneder før dit løb, så du får størst mulig effekt af det.

Du kan dog sagtens følge planlægningen året rundt, da der hver 3-6. uge indlægges en restitutionsuge, så du aldrig brænder ud.

Programmet er en blanding af intensitet og mængde, i passende forhold så du stimulerer så mange fysiologiske aspekter som muligt i træningen.
Cykeltræningen er struktureret så du kan vælge at køre det både inde og ude og alle pas kan føres direkte over i forskellige platforme som Zwift, Bkool osv.

Følg nedenstående link for at komme igang:

TILMELDING

Opsigelse. Løbende måned plus 1 måned.
Opsiger du inden de første 30 dage er det gratis