PeakPower MINI – Cykling

PeakPower MINI er til dig som søger struktureret grundtræning, passende til dit niveau og ugentlige træningsdage, men ikke har behov for en daglig coach.

Opstart 1. november

Både begyndere og rutinerede eliteryttere kan gøre gavn af grundtræningen, da du følger en plan passende til dig.

Du kan tilmelde dig når som helst, da du vil starte op med en intro periode inden du falder ind i grundtræningsplanen.

PeakPower MINI indeholder:

  • Træningsplan passende dit niveau
  • Trainingpeaks konto samt app med mulighed for, at opgradere til Premium (ikke nødvendigt)
  • Adgang til Facebook side hvor du kan stille spørgsmål til PeakPower coach og andre atleter
  • Mulighed for, at skifte til en specifik plan 12 uger før dit løb eller event
  • 10% rabat på PeakPowers andre ydelser som BIKEFIT, PERFORMANCETEST og KOSTVEJLEDNING

PRIS: 99 kr pr. måned

Træningsplanlægningen foregår i programmet Trainingpeaks, hvortil der også følger en app, så du hvor som helst kan se dit næste træningspas.
Du kan samtidig uploade din træning til Trainingpeaks, så du hele tiden kan følge med i din daglige træning.

Programmet tilpasses årstiden og arbejder hen imod sommersæsonen, hvor du kan skifte til et specifikt program, hvis og når du har et specifikt løb eller event du gerne vil toppe i. Det kræver blot du sender en mail med dit ønske til www.kontakt@peakpower.dk

Der findes 3 stk. grundtræningsprogrammer:

  • Begynderprogram: 3-4 dage om ugen (3-6 timer pr. uge)
  • Grundtræning 1: 4-6 dage om ugen (5-10 timer pr uge)
  • Grundtræning 2: 5-7 dage om ugen (6-12 timer)

Timeantal varierer fra uge til uge og tidspunkt på sæsonen. Træninger kan udføres både inde og ude og vil være muligt at følge om du kører efter watt eller puls. Ovenstående tidsangivelser er ca timer pr uge og som udgangspunkt er styrketræning udover.

Det er altid op til dig selv om du vil følge alle dage og træninger, ligesom du også sagtens kan ligge flere timer oveni programmet hvis du ønsker det.

Programmet tilpasses årstiden og arbejder hen imod sommersæsonen, hvor du kan skifte til et specifikt program, hvis og når du har et specifikt løb eller event du gerne vil toppe i. Det kræver blot du sender en mail med dit ønske til www.kontakt@peakpower.dk minimum 12 uger før dit event.

Du kan dog sagtens følge planlægningen året rundt, da der hver 3. uge indlægges en restitutionsuge, så du aldrig brænder ud.

Programmet er en blanding af intensitet og mængde, i passende forhold så du stimulerer så mange fysiologiske aspekter som muligt i træningen.

Følg nedenstående link for at komme igang:

TILMELDING

(1 måneds opsigelse)